ELEMENTH-Blockchain технології для вирішення проблем у електронної комерції

336 x 280


Введення


Електронна комерція уперше прийшов в 1994 році під час першого банер електронні носили в цілях просування та реклами на веб сторінці. Згідно Forrester Research електронну комерцію генерувати продажу для нас 12,1 млрд в 2003 році. Відповідно до іншого звіту в грудні 2006 року роздрібних онлайн дохід є non подорожі у Сполучених Штатах передбачив досягне кварталі трильйона доларів США в 2011.

Спочатку, коли Інтернету почав добре відомі в суспільстві в 1994 році, багато журналістів передбачити, що електронної комерції стане новий економічній сфері. Проте, майже чотири роки потому, в рік 2000 в Америці і Європі вже почалася його mengenmbangkan бізнесу в онлайновому світі. І це було час бум і триватиме до даний момент.

Протягом багатьох років, зараз електронної комерції стрімко зростає в регіоні Південно-Східної Азії, яка є головним чином китайська, який став лідером в Азії за величиною електронної торгівлі.

Служба електронної комерції, сама походить від ЕОД (електронного обміну даними), EDI служби зросла в динаміці у країнах, що є мережа комп'ютерів і телефони. Якщо раніше ми часто використовували електронних засобів масової інформації, таких як телефон, Факс і телефон робити торгівлі/торгівля, прямо зараз, ми можемо використовувати Інтернет для проведення торгівлі. Електронна комерція має кілька типів, а саме:


  • Бізнес для бізнесу (B2B):

Бізнес між компанією з іншими компаніями

  • Бізнес до споживача (В2С):

Роздрібна торгівля, природа служити різні клієнтами

  • Споживача до споживача (C2C):

Аукціон Sifarnya (аукціоні)

  • Державний устрій: G2G, G2B, G2C,

Послуга компанії для цілей бізнесу, щоб служити громадськості

Переваги і недоліки електронної комерції


У його реалізації переваги електронної комерції не тільки відчувається підприємцем, але також може відчуватися споживачів, уряд і більш широкого спільноти. Нижче подано огляд переваги і недоліки електронної комерції коротко викладені в трьох частинах, в перспективі, виробників, споживачів і громадськості та уряду. Що стосується переваг електронної комерції на виробника є:


  • Надають можливості виробників поліпшити маркетинг/його служби продукту глобально.
  • Скорочення використання паперу, папір у різні види діяльності, починаючи від на етапах проектування, виробництво, упаковка, доставки, розподілу на маркетинг.
  • Зменшує час затримки доставки та зберігання, бо між виробництва, упаковка, зберігання та розповсюдження пов'язані онлайн.
  • Допомогти компанії, які виробляють продукт/послугу, яка є дуже специфічним і яких неможливо збути її у бізнес-фізично, через обмеження споживача, місце і просування витрати є високими.
  • Скоротити час і витрати на prosmosi від продукту/послуги продаються через наявність інформації ретельно в Інтернеті весь час. Що стосується переваг електронної комерції на споживачі є:
  • Споживач надає можливість, яка була в будь-якої частини світу, щоб мати можливість використовувати продукт/послугу, які є результатом різних частинах світу і робити пропозиції і захопити інформацію від першої партії року.
  • Споживач дає можливість отримати найкраще з різних варіантів продукту/послуги існує, тому що споживачі мають можливість вибирати різні види товарів/послуг безпосередньо.
  • Надати можливість для споживача окремі місця проживання від виробників взаємодіяти, обговорення, і обмінятися досвідом. Так, це буде дуже вигідно виробникам покращити якість його продукції/послуги відповідно до бажаної споживача. Що стосується переваг електронної комерції на суспільство і влада є:
  • Все більше і більше людських істот хто працює і робота на дому з використанням Інтернету означає скорочення поїздок на роботу, покупки та інші заходи, тим самим знижуючи перевантаження доріг і зменшення забруднення повітря.
  • Підвищення купівельної спроможності населення і можливість отримати кращий сервіс/виробництва, тому що компанія, що видав свій продукт/послугу може продати дешевше, тому що витрати виробництва є низькими.
  • Знизити рівень безробіття, тому що все більш пристрасні громадськості робити бізнес через спосіб роботи легко і без великих капіталу.


Переваги електронної комерції:



  • Нові потоки доходів
  • Ринку експозиції, розширює охоплення
  • Зниження витрат
  • Скорочення продукт час циклу
  • Підвищення лояльності клієнтів
  • Збільшити ланцюжку створення вартості


Розвиток електронної комерції


Дані з Інтернету на www.worldstats.com за останні десять років кількість користувачів Інтернету в світі зростає різко, від 0,4% користувачів по всьому світу, зараз зростає майже в 60 разів в 2008 році. 2008 рік 1.565 мільярда користувачів Інтернету або 23,3% населення в світі. 1,5 млрд інтернет-користувачів сьогодні, 41% знаходяться в Азії і потім відстала Європі 25% слідують Північної Америки 16% і Африки на рівень світових найменших інтернет-користувачів, тільки 5,6%.

Величина інтернет-користувачів в Азії є дуже розумним, враховуючи кількість населення в Азії понад 55% населення світу або 3,7 млрд з усього світу населенням 6,7 млрд чоловік. У той час як відсоток від найбільшого проникнення користувачів Інтернету до загальної чисельності населення світу до цих пір проходить країн у регіоні, до Північної Америки досяг 73,1%, у той час як проникнення користувачів Інтернету в Азії, які нещодавно досягли 17,2%.

Приклад проблем в електронної комерції


Спочатку, американської системи UPC був розроблений, яка несе в собі 12 цифр для коду речі і став настільки популярним, що країни Європи зосереджено на даний момент. Тим не менш, весь модельний ряд код вже закодовані в США і Канаді, а товари і компаній зареєстрованих в Сполучених Штатах. Кодування EAN 13 європейських розробників зіткнулися з серйозними проблемами, тобто адаптація коду і налаштувати самостійну реєстрацію для США системи для забезпечення максимальної сумісності з UPC кодування. Для товарів, вироблених великої кількості компаній, автоматично створюється основний код так, що внутрішні проблеми контент для регуляторних і стандартизація є дуже важливим. Ж товари від різних виробників повинні мати різні код. Ними стали:


  • Цифри префікса
  • Цифри кодів виробника
  • Номер для елемента код


Оскільки деякі дані ситуації, де деякі елементи мають однакові штрих-код. Нарешті, штрих-код, що є часто не ERP систем оптом і кожного учасника в ланцюжку продажів, використовуючи свої власні унікальні предмети для різних видів товарів.

З даних вище здавалося, що електронної комерції продовжує розширюватися в світі і проблеми, які продовжують з'являтися. Це робить його одним з компанії, намагаючись зробити прорив у галузі електронної комерції з використанням blockchain технологій. Elementh спробувати зробити це збудеться, що це за допомогою технології blockchain для електронної комерції. Детальна інформація про на Elementh будь ласка, прочитайте статтю нижче.

Що таке на ELEMENTH?



Elementh є додатком децентралізованих з blockchain технології для використання в електронної комерції. Elementh зробив це додаток, з метою надання номенклатура стандарт якості, гарантує право власності на певних продуктах і здатність приймати розумні договором, спеціально для електронної комерції. Це досягається елемента, створюючи на blockchain з Тюринг повним вбудовану мову програмування, дозволяє будь-кому писати програми та інтелектуальні децентралізованих контрактів, дозволяє використання інтегрованих продуктів, карти транзакцій електронної комерції і передачі власності. Elementh це рішення, щоб вирішити проблему у сучасному світі електронної комерції.

Система товари



Поряд з маркером системи, Elementh системи, яка також може бути використаний у велику кількість додатків, таких як відстеження руху певні елементи від створення поточний власник, оригінальні товари відстежувати і виявлення контрафактних товарів. На відміну від маркера система система речі також надає можливість для "проблеми" в певних продуктів за певною адресою, показ всіх можливих елементів даних (наприклад, ім'я, виробник, штрих-коди, і т. д.). І якщо ідентичними товарами, вже присутні в на blockchain, видавець отримає повідомлення про це, і він буде мати можливість показати кількість елементів речі, він хоче, щоб "проблеми".

Якщо елемент має серійний номер, це можна визначити, коли здійснюється операцію перенесення. Захисту від даних, кування, тільки на хеш серійний номер ще в системі, тому початковий число людей знаю має можливість здійснювати операції застосувати. За відсутності серійних номерів при цьому «Видавництво «товарів, система генерує випадковим і утримувач можна використовувати для визначення конкретного елемента товарів, друкуючи QR-код на упаковці, писати в RFID-мітка або іншими засобами комфортно.

Єдність номенклатури вантажів


Одним з ключових особливостей Elementh є об'єднання номенклатури вантажів. До того, що картки товарів як повна і точна як можна швидше і знизити ймовірність повторювані карт, витрати на створення і використання картки буде відрізнятися. Створити за товарами картки учасники повинні платити, наприклад, 1 EEE (ціна буде визначатися шляхом голосування делегатів). В цей час, коли власник додає елементи в системі запропоновано використовувати свої існуючі карти або створювати нові. Використання існуючих картки коштує 100 разів менше, ніж створення нових (наприклад, 0.01 EEE). Власники карток отримувати у подарунок на кожен власник товару, за допомогою своєї картки, а також щодо проведення операцій за допомогою цієї карти. Кожен учасник в системі можуть доповнювати існуючих інформаційних карток і власників карток можна прийняти або відхилити пропонованих змін.

Справжності товару


Товари в рамках системи, яка існує в одну копію а якщо елемент із ж серійний номер додається до системи, будь-який покупець може сказати dApp, яке походження товару невідома. Якщо ланцюг власності приходить від виробника, підтвердження автентичності товар буде виходити через всю мережу.

Обліковий запис


Рахунок є одним з основних об'єктів у на Elementh, він використовується як особистість учасників мережі. Кожний обліковий запис містить:


  • Внутрішня валюта рахунку EEE
  • Інформація про право власності товарів
  • Усі операції по рахунку, створеного blockchain


Угоди та повідомлення


Дія на Elementh blockchain називають транзакцію. Найпростіша транзакції полягає в передачі EEE маркера між рахунку і визначають право власності на товари. Операції можуть включати структурованих повідомлення одержувачам. Обліковий запис можна вказати сценарій для обробки повідомлень при отриманні. Поєднання повідомлення та автоматичного сценарію є смарт-контракт підсистеми Elementh.

DPOS протоколи


Відповідно до концепції децентралізованого Автономна DOS підприємств, децентралізація означає, що кожен акціонера мають вплив пропорційна кількості акцій і що рішення шляхом голосування 51% акціонером незворотні і обов'язковим. Завдання, як досягти 51% узгоджених порогу своєчасним і ефективним чином.

Для досягнення цієї мети, кожному акціонеру можна делегувати праворуч від pilihnya до делегації. 100 делегатів з найбільшою кількістю голосів делеговані генерувати блоків відповідно до конкретних часових. Делегує кожному часові рамки, відведених для виробництва блок. Якщо він не виробляє блок, потім пропустила свою чергу і наступного делегація виробляє блоків відповідно до списку. Всі делегати отримують платіж дорівнює 10% від розміру середня сума транзакції комісій. Якщо центральний блок містить вартість 100 акцій, делегація отримає 1 акцій платежем.

Виключено, що затримка в мережі може призвести до те, що деякі делегації не могли б виробляти їх блоків у своєчасній манері, і це призведе до розпаду ланцюг блоку. Однак, на практиці це навряд чи можна зробити, тому що ваш представник можна налагодити прямі зв'язки з інших представників segerea перед і слідувати за ним у ланцюги. З цим модель, новий блок буде проводитись кожні 10-30 секунд, і умовах звичайної мережі, Спліт ланцюг блок неможливе або фіксованого протягом декількох хвилин.

Маркер системи


Маркер системи можуть бути використані у велику кількість додатків. Маркер системи без проблем здійснена в Elementh blockchain. Щоб краще зрозуміти, що таке маркер системи, ви можете собі уявити бази даних з тільки одну операцію: візьміть X одиниці A і передати його на B, з таких умов, 1) має принаймні X одиниць до операції і 2) угоди підтверджено а. таке реалізувати це система є впровадження смарт-контракти з логікою вище.

Застосування Elementh



  • Децентралізовані ринках на основі Elementh

На основі blockchain Elementh в будь-якому ринку дозволяє трейдерам, щоб мати можливість використовувати існуючі товарами картки без створення нових. Дані про право власності на продукт дозволить вам позбавитися від fake продукція продається через ринок. Уніфікованих товарами картка дозволяє легко знайти за найнижчими цінами для кожного продукту. В той же час це стало можливим, платити за допомогою криптографічного гроші.

  • Відстеження руху товарів

Повної продюсер дистриб'ютор продавців покупців мережі, зберігаються у Elementh blockchain, зробить його можна знайти постачальника на будь-яку кількість продукції, до прямого порядку від виробника. Розглядаємо його як майбутнє електронної комерції.

  • Відшукати елементи на основі геолокації

Продавець інформація доступна на Elementh blockchain дозволяє знайти найбільш зручні місця для придбання об'єкта.

  • Децентралізовані доставки повідомлень

Можливість відправляти повідомлення дають змогу зв'язатися безпосередньо з будь-яким учасників в транзакції. Це дозволити настройки системи обміну, торги, умов придбання get осіб і так далі.

  • Дизайнер магазини

Всі дані, потрібні для створення магазину, система дозволяє створювати окремі дисплеї децентралізації до продавці в системі.

  • Фальшивий пошук

Дані про всі учасники ланцюга дозволить відстежувати поява контрафактної продукції на кожному етапі переходу права власності товарів.

  • Оцінка банкінгу

Доступ до даних про всі операції з будь-якого учасника системи дозволить друку продавець миттєво, дозволяє побудувати системи кредит, овердрафт, банківських установ.

  • Різні вертикальний

Elementh blockchain може використовуватися постачальниками послуг, наприклад, готелі або авіакомпаній з квитки, купони або ваучери для зберігання інформації і стежити за володіння агентства.

Продукт Elementh


Проект Elementh перетворилася з Miiix продукт в даний час розробляється з 2012 року. Коли elementh memukan Miiix є повністю працює на бізнес в Росії, що має інвестиції з RSV Venture Partners і бізнес-ангелів і твердих партнерств, наприклад, з АСТ Ощадбанком і SAP Hybris 200 + онлайн-сховища малих та середніх підприємств та ринку.

Miiix має кілька нагород, таких як:


  • Переможець запуску з вищої школи економіки, 2013 року
  • Переможець запуску ІТ-Євразія
  • Переможець CloudsNN
  • 2 місце в StartupCup
  • Фіналіст Bootcamp Ventures інновації Xchange (iX), Тель-Авів
  • Фіналіст веб-перегляд
  • Фіналісти від MABA
  • Фіналісти від VC день Естляндії
  • Фіналісти премії Zvorykin
  • Півфіналіст в Барселоні запуску світу
  • Розум міст Demifinalist Trenro, Італія


Знак Elementh (EEE)


Elementh blockchain має вбудований валюти себе, elementh (EEE), який використовується для всіх операцій у Elementh blockchain, наприклад, плата транзакцій платежів.

Маркер і ICO інформації: EEE, стандартний ERC-20
Число поставок: 303 000 000 EEE
Маркер розподілу:
217 500 000 (71.78%) EEE-покупців
45 000 000 (14.85%) EEE-team
40 500 000 (13.37%) EEE-партнери та радники

ICO


Приватні Передпродажна Дата початку: 15 січня 2018 00:00 UTC
Приватні Передпродажна Дата закінчення: 31 січня 2018 23:59 UTC
Приватні передпродажну м'які cap:-
Приватні передпродажну шапки: 1 500 ETH
Приватні попередній продаж Ціна: 1 EEE = 0.0001 ETH
Приватні попереднього продажу: 50% бонус схема маркер

Pre-ICO Дата початку: 1 лютого 2018 00:00 UTC
Дата завершення попередньо ICO: 14 лютого 2018 23:59 UTC
Pre-ICO м'які cap:-
Pre-ICO шапки: 1 500 ETH мінус отримані в приватних передпродажну етап
Pre-ICO Ціна: 1 EEE = 0.0001 ETH
Бонусні схеми pre-ICO: день 1:30 % маркер, день % token 2:15

ICO Дата початку: 1 квітня 2018 00:00 UTC
Дата закінчення ICO: 30 квітня 2018 23:59 UTC
ICO м'які cap: 10 000 ETH
ICO шапки: 30 000 ETH
ICO Ціна: 1 EEE = 0.0002 ETH
Бонусні схеми ICO:
день 1:30 % маркер,
день 2:15 % маркер

Ринок


Рік 2016 року роздрібних продажів електронної комерції глобального досягне $1,915 трлн. Вони повинні бути збільшена до 4,058 трильйони доларів. Найбільшим ринком в світі — Амазонка. Дохід перевищує $125 млрд в 2016. Elementh Blockchain може використовуватись онлайновий ринок в світі і магазин для стандартної системи і їх номенклатури. Електронна торгівля в процвітаючий ринок у всіх країнах і популярність децентралізованих ринку є перевагою для Elementh Фонду. Якщо будемо партнера з усіх нових ринків, наші blockchain може бути стандарту на ринку електронної комерції. Ви власник малого бізнесу? Ви втомилися витрачати дорогоцінний час робить вашу інвентаризація? Чи зацікавлені ви, щоб відкрити Інтернет-магазин? Потім зупинитися на мить і слухати друзів, тому що Elementh, можливо, що вам потрібно зробити ваш бізнес йти на наступний рівень! Elementh допоможе вам оптимізувати спосіб запуску вашого бізнесу, незалежно від того, чи це невеликий бізнес або великого бізнесу, кожен може використовувати Elementh в своїх інтересах.

Найбільшим ринком в світі — Амазонка. Її дохід перевищив $125 млрд в 2016.

Найбільша Холдингова компанія в Китаї є група Alibaba.

Elementh Blockchain може використовуватись кожного ринку та Інтернет-магазин в світі для їх система стандартів та номенклатуру товару. Електронна торгівля в процвітаючий ринок у всіх країнах і популярність децентралізованих ринку є перевагою для Elementh Фонду. Якщо будемо партнера з усіх нових ринків, наші blockchain може бути стандарту на ринку електронної комерції.

Команда




З 2001 року він був створення інтернет-проектів. І цілого ряду онлайн проектів, серед них контекстну рекламу системи, реєстратора доменів, рекомендація Start-Up та веб студії. Всі ці продукти успішно продано партнерів та інших великих компаній. Після цього кілька інтернет-магазинів, Prestigewheels і Sportmanya були розпочаті, де засновники зіткнулися з проблемою актуальність надлишків і вирішити її шляхом створення проекту служби Miiix.
Він продав його магазинів і зосереджено на проект Miiix. Проект отримав запуску 2013 року нагороду в Росії і продовжує існувати. В 2017 році проект інтегрована з SAP Hybris використовувати алгоритми для продукту зіставлення в основних глобальних ринків та роздрібної торгівлі. У 2016 року разом з Дмитро Kostygin, головним акціонером Ulmart, він створив платформи для продажу-рідина надлишок роздрібної торгівлі – Smallhorse.



Технічний директор і партнер у проектах Miiix і Smallhorse. З 2006 року він розвивається система афілійованих магазинів для залучення трафіку на великих ринках, таких як Amazon. Досвід в комерційних веб-розробки більше 15 років, досвід роботи в електронної комерції вже більше 10 років. Управління розвитку команди вже понад 7 років. Євангеліст Agile методології, Lean запуску і теорія обмежень.



Виконавчий директор, партнер в Miiix та Smallhorse проектів. Один викладачів в IdealMachine і Сколково прискорення запускається без програм автозавантаження. Від 2002 до 2012 року він створив і активно розвивається свою власну марку одягу. Починаючи з 2013 року він приєднався до команди Miiix і взяв на себе оперативного управління і розвитку бізнесу.



Олександр має великий досвід у розробці систем для інтелектуального аналітика та аналізу даних у таких галузях, як страхування, банківських та електронної комерції. У компанії Олександр успішно вирішує завдання продукт узгодження з різних джерел даних, використання останніх світових розробок в області машинного навчання.



Сергій має більше 7 років досвіду роботи у розвитку. Архітектор і бази даних адміністратором різних типів. Досвід у побудові високо завантажені систем. Брав участь у розвитку послуги SAAS для 800k + користувачів. Він займався розвитку низки великих систем для обробки даних: від систем для роботи копірайтери фінансових систем обліку. Давній шанувальник blockchain технології.



10 років комерційного розвитку. Брав участь у розробці платіжних систем, ERP, мобільних додатків (iOS, Android, Windows Phone). Досвід в будівлі високо завантажені системах реального часу. Має великий досвід у розробки баз даних.



Більш ніж 6 років комерційного розвитку. Багаті перелік реалізованих проектів: від корпоративних сайтів, щоб порталів державної корпорації, міністерств і великих банків. За останні півтора року працює над проектами, Miiix і SmallHorse. Використовує передові технології в розвитку для досягнення максимальної продуктивності послуг.



Почав працювати з криптографічного валют і blockchain в 2016. До цього Сергій працював технічних фахівців на впровадженні та підтримці ERP та баз даних на великих виробничих об'єктів.



Досвідчений веб- і графічного дизайнера і illustrator. Його заяві «чисті проектів чистий дизайн» переговори багато і приваблює багато. Віддає перевагу кави.



Що спеціалізується на веб, сканування, обробка автоматизації, сервер задач. Як член команди несе відповідальність за пошук павук розвитку та пошуку інформації про продукцію та ціни. 9 років комерційного розвитку фону.

Радники




Невін є сертифіковані Hybris 5 Core і торгівлі розробник. Він має великий досвід у використанні різних каркаси і бібліотеки для здійснення корпоративних додатків класу. Він також є великим прихильником Agile методологій здійснювати і здійснює успішно agile методи в проекти, які він брав участь. Невін відчуває себе комфортно у роботі в якості за Hybris технічних привести, в ідеалі в розробці великих масштабах систем електронної комерції з практикуючих безперервної інтеграції та доставка методологій команди проекту.



Аурел була в 2016 один з Financial Times "100 обличчях інновацій" через його внесок у розвиток інтернет-ринку в Румунії. Він має понад 14 років досвіду в це і цифрового маркетингу сфера, роботи для компанії, як Google підприємств, помаранчевий і Keyence. Аурел також є наймолодшим випускник Executive MBA програми Телеком Ecole de Management Парижа (Institut міни Телеком).



20 з гаком років в ІТ бізнесу, серійний підприємець, інвестора. Ключові експертизи: створення бізнес-структур, маркетингу та продажів стратегій, створення мобільних додатків і мобільних пристроїв, електронної комерції та корпоративного програмного забезпечення, а також управління процесу розробки ПЗ. Co-founded ЕКТАКО, Inc (США) – провідний розробник Різаки й гільйотини і лінгвістичні рішення, де працював керуючим мережі збуту, складається з 13 іноземних і продажу десятки незалежних дистриб'юторів по всьому світу. Був засновником MobiDealer, Inc (США), де вдалося створення розподіленої системи ERP пакет програмного забезпечення. Після успішного запуску системи її продали стратегічному інвестору. Спільна заснував DynoPlex, Inc., (США). Виріс компанія з нуля, щоб один з найбільших розробників мобільних додатків. Успішно продається компанією і перейшли керувати офшорного програмування для покупця, Quickoffice, Inc. (США), де вдалося роботу двох офшорних центрів для розробки мобільних додатків, загальною сумою 140 інженерів. Компанія була наступних продано Google у 2012 році. Після того, як продаж Quickoffice, почав венчурний фонд RSV Venture Partners і служить як керуючий партнер iDealMachine запуску прискорювач, де інвестує в компаніях на дуже ранній стадії.



Сергій Fradkov — провидцем досвідчених програмного забезпечення та інвестора з великих технічних та бізнесу фону. Г-н Fradkov є засновником iDealMachine-початку стадії венчурного фонду та запуску корисну можливість що діє в Санкт-Петербурзі, Росія і в даний час розширюється на національному та міжнародному рівнях. До цього г-н Fradkov був засновником декількох стартапів хай тек. Його Востаннє підприємство, DynoPlex, було продано конкурент, Quickoffice, в 2008 році, і Quickoffice, сама була придбана компанією Google у 2012 році. До цього пан Fradkov став співзасновником w торгівлі, новаторську бездротових додатків компанією, де зібрано понад $40Mln і побудований продукт, який був проданий великими фінансовими установами, як Merrill Lynch, вірності, Morgan Stanley та інші. В цілому, він має більш ніж 25 річний досвід розробки та проектування розподілених, бездротової і системи електронної комерції та керування групами розробки великих продуктів. Г-н Fradkov закінчив університет Єрусалиму.

Чому саме Elementh?


На ваш розгляд інвестувати тут компанія була заснована у 2012 році, вирощування від новостворений компанії Miiix. У той час на Elementh і команда за його отримала низку нагород. В цілому вони завоювали чотири awards фіналістом в п'яти і напів-фіналістів конкурсу у двох подій пов'язаних. Вони також співпрацює з SAP Hybris Ощадбанком АСТ, GMT-правових, Foxico і BitRewards. І Говорячи про Foxico, вони оцінюються Elementh з nice коментарів, наприклад IcoMarks, WiserICO, TrackICO і FoundIco.

Крім того, члени команди і радників безумовно повинна бути розгляду для вас. Кожен член є ветераном у своїй галузі, в основному працюють над іншими проектами разом, як Miix і SmallHorse. Але якщо ви все ще сумніваєтеся, головній сторінці є розділ Відгуки користувачів і природно більшість з них дали позитивні коментарі.

Щоб отримати більш повну інформацію, будь ласка, відвідайте:


Автор: Kenzi182
Профілю: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1209283
Myetherwallet: 0x38086aD53B04250Ca71457eC5579258e3835048c

0 Response to "ELEMENTH-Blockchain технології для вирішення проблем у електронної комерції"

Post a Comment